Magyarország területén belül bárhova kiszállítjuk a rendeléseket.
Háztól-házig csomag szállításunk díja 1 950 Ft.
Fizetéskor válaszd az Átvétel az üzletben opciót. A Lecsó Liget üzletünkben – 6600 Szentes, Szarvasi út 3./B szám alatt – tudod átvenni a csomagodat.
A Szentesi Vagányok több különböző futárszolgálattal dolgozik együtt az egyes régiókban. Magyarországon partner futárszolgálatunk: GLS Hungary és Magyar Posta Zrt.
Csomagodat a rendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanapon belül szállítjuk ki a megadott címre.
Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, valamivel később (általában másnap) újból megkísérli annak kézbesítését. Ha ez is meghiúsul, a csomagot rövid ideig a helyi raktárban tároljuk, majd automatikusan visszaküldjük a Szentesi Vagányok-nak.
Gyorsan elkezdjük a megrendelésed feldolgozását, ezért a megerősítését követően nem tudjuk módosítani. Ez a szállítási cím vagy a szállítási mód megváltoztatására is érvényes.
Lehetőséged van azonban a rendelésed lemondására és helyette egy új rendelés leadására, mivel közvetlenül a rendelésed megerősítése után egy rövid türelmi időt biztosítunk számodra. A megrendelés visszaigazolását követő az ügyfélszolgálati időben 2 órán belül az ügyfélszolgálatunkon, a +36 30 206 7680-as telefonon keresztül tudsz módosítani a megrendeléseden.
Ügyfélszolgálati idő:
Lehetőséged van azonban a rendelésed lemondására és helyette egy új rendelés leadására, mivel közvetlenül a rendelésed megerősítése után egy rövid türelmi időt biztosítunk számodra. A megrendelés visszaigazolását követő az ügyfélszolgálati időben 2 órán belül az ügyfélszolgálatunkon, a +36 30 206 7680-as telefonon keresztül tudsz módosítani a megrendeléseden.
Ügyfélszolgálati idő:
- hétköznap: 8:00-16:00 között
- szombaton: 8:00-12:00 között
Felületünkön nincs külön lehetőség a rendelés törlésére. Amennyiben meggondoltad magadat a rendeléseddel kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot a jelen ÁSZF-ben foglalt elérhetőségeink egyikén, vagy a weboldalon feltüntetett elérhetőségeken.
Online bankkártyás, banki átutalással és készpénzes fizetéssel – kizárólag személyes átvétel esetén a Lecsó Ligetben (6600 Szentes, Szarvasi út 3./B) – tudod kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét.
Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni az elektronikus szállítólevelet.
Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni az elektronikus számlát.
Webshopunkban a vásárlási folyamat végén a PÉNZTÁR menüben kell kiválasztani/kipipálni a "SZÁMLÁZÁSI ADATOK MEGADÁSA" opciót, majd meg kell adni a cég nevét, címét és a céges adószámot amelynek eredményeképpen céges ÁFÁ-s számlát fog a rendszer automatikusan kiállítani vásárlóink számára.
Minden egyes vásárlás végén a PÉNZTÁR menüben ki kell pipálni a négyzet alakú checkboxot ahhoz, hogy a pénztár funkcióban rögzített Céges adatok (név, cím, adószám stb.) feltüntetésre kerüljenek a számlán. Ennek hiányában a Vagány Fiókban rögzített eredeti névre és címre kerül kiállításra az érintett rendelés számlája.
Minden egyes vásárlás végén a PÉNZTÁR menüben ki kell pipálni a négyzet alakú checkboxot ahhoz, hogy a pénztár funkcióban rögzített Céges adatok (név, cím, adószám stb.) feltüntetésre kerüljenek a számlán. Ennek hiányában a Vagány Fiókban rögzített eredeti névre és címre kerül kiállításra az érintett rendelés számlája.
A szentesivaganyok.hu-n igényelt számla adatainak módosítására a rendelés átvételét követő hónap 10. napjáig van lehetőség.
Minden ilyen esetet alaposan kivizsgálunk. Abban az esetben, ha érintett vagy ebben a problémában, elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt. Kérjük, hogy mihamarabb jelezd felénk a problémát és fotókkal dokumentálva küldj e-mailt a számunkra. Meséld el tapasztalataidat nekünk!
Fontos információ, hogy a zöldség boxok esetében, ahogy azt az ÁSZF-ben is olvashatod +/- 10-15 %-os súly diferencia előfordulhat. Minden ilyen differencia a zöldségek víz vesztése miatt fordul elő. A termékcsoportonkénti csomag összetételi differencia lehetőségét a magas minőségű kiszolgálás miatt tartjuk fenn.
Fontos információ, hogy a zöldség boxok esetében, ahogy azt az ÁSZF-ben is olvashatod +/- 10-15 %-os súly diferencia előfordulhat. Minden ilyen differencia a zöldségek víz vesztése miatt fordul elő. A termékcsoportonkénti csomag összetételi differencia lehetőségét a magas minőségű kiszolgálás miatt tartjuk fenn.
Kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik megadott elérhetőségünkön keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.
- Ha véletlenül lyan terméket szállítunk ki számodra, amelyet nem rendeltél meg, egyrészt elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt, másrészt természetesen megtarthatod az árut – főleg, hogy romlandó termékekről, gyümölcsökről és/vagy zöldségekről van szó.
- Kérlek jelezd az ügyfélszlgálaton a kellemes kellemetlenséget, hogy tanulhassunk a hibánkból!
Az elfogyott terméken nem található kosárba gomb és a termék végoldalon "Előrendelhető" státuszban lehet látni. A termék emlékeztető gombra kattintva lehet értesítést kérni, ha készleten lesz.
Nincs harang ikon, és nincs kint a következő várható szállítás időpontja.
Nincs harang ikon, és nincs kint a következő várható szállítás időpontja.
Zöldségeinkre 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható, legfrissebb termékeket válogatni a csomagodba. A termékek fogyaszthatósági időtartamát jelentősen befolyásolja az otthoni tárolási körülmény (hőfok). Kérjük, hogy a zöldségek minőség megóvása érdekében az átvétel után felhasználásig tárold hűvös helyen!
. Ha fényképet is csatolsz panaszbejelentésed mellé (pl. sérült vagy fogyasztásra alkalmatlan boxok esetén) a csatolt fotót cégünk illetékes minőségellenőr osztálya számára továbbítjuk,
· A beküldött fotók segítségével javítani tudjuk belső működésünket, annak érdekében, hogy legközelebb jobb kiszolgálást tudjunk nyújtani.
· A csatolva beküldött fotókat nem osztjuk meg harmadik féllel, de a biztonság kedvéért arra kérünk ne küldj számunkra olyan fotót, amely személyes adatnak tekinthető a GDPR alapján. Köszönjük.
· A beküldött fotók segítségével javítani tudjuk belső működésünket, annak érdekében, hogy legközelebb jobb kiszolgálást tudjunk nyújtani.
· A csatolva beküldött fotókat nem osztjuk meg harmadik féllel, de a biztonság kedvéért arra kérünk ne küldj számunkra olyan fotót, amely személyes adatnak tekinthető a GDPR alapján. Köszönjük.
Panaszod az alábbi linken teheted meg: https://regisztracio.panaszmester.hu//1438/hibabejelento.php
Visszaélés bejelentési rendszerünk külső felelőse: CRERAG Kft.
www.panaszmester.hu
Szóbeli bejelentést a +3620/992-7130-as telefonszámon tehet munkanapokon 14:00-16:00 között, illetve személyesen az 5143 Jánoshida, Kossuth Krt.12. szám alatt előzetes bejelentkezés alapján.
Visszaélés bejelentési rendszerünk külső felelőse: CRERAG Kft.
www.panaszmester.hu
Szóbeli bejelentést a +3620/992-7130-as telefonszámon tehet munkanapokon 14:00-16:00 között, illetve személyesen az 5143 Jánoshida, Kossuth Krt.12. szám alatt előzetes bejelentkezés alapján.
A Szentesi Vagányok garantálja, hogy adataid teljes biztonságban vannak nálunk. Minden információt titkosítva küldünk, hogy biztosítsuk az érzékeny adatok teljes biztonságát. Erről részletesebben Adatvédelmi nyilatkozatunkban olvashatsz.
Amennyiben olyan e-mailt kapsz, amelyben látszólag a Szentesi Vagányok kéri, hogy add meg nekünk kártyaadataidat vagy hasonló információidat, felhívjuk a figyelmet, hogy ezeket nem a Szentesi Vagányok küldte. A Szentesi Vagányok kizárólag a te kérdéseidre válaszul kérhet számlainformációt tőled, vagy ha a rendelésed valamely részlete nem világos, de soha nem kérjük el banki adataidat e-mailen keresztül. Kérjük, ne válaszolj az ilyen kérelmekre. Amikor mi e-mailben személyes adatokat kérünk tőled, akkor mindig azt kérjük, hogy telefonon
+36 30 206 7680, vagy e-mailben webshop@delkertesz.hu add meg azokat. Soha nem kérünk olyat, hogy egy hivatkozásra kattintva adj meg adatokat.
Amennyiben bármikor olyan e-mailt kapsz, amelyben hivatkozáson keresztül kérnek adataid megadására, ne válaszolj erre, ne kattints a hivatkozásra, és azonnal töröld a levelet.
+36 30 206 7680, vagy e-mailben webshop@delkertesz.hu add meg azokat. Soha nem kérünk olyat, hogy egy hivatkozásra kattintva adj meg adatokat.
Amennyiben bármikor olyan e-mailt kapsz, amelyben hivatkozáson keresztül kérnek adataid megadására, ne válaszolj erre, ne kattints a hivatkozásra, és azonnal töröld a levelet.
Az adathalász e-mailek célja, hogy ellopják személyazonosságodat és/vagy vírussal fertőzzék a számítógépedet. Személyes adatokat kérnek, gyakran egy hivatkozásra kattintásra szólítanak fel, és olyan weboldalra vagy telefonszámra irányítanak, ahol személyes adatokat kérnek tőled. A hivatkozás gyakran vírussal próbálja megfertőzni a számítógépedet. Ezt követően a személyes információkkal azonnal visszaélnek például Java vagy Adobe Flash használatával.