🛒 Elállás, visszaküldés és minőségi kifogás – amit érdemes tudni
Szeretnénk, ha elégedett lennél minden vásárlásoddal! Az alábbiakban összefoglaltuk, hogy mit tehetsz, ha mégis meggondolnád magad, vagy problémád adódna a kapott termékkel.
📦 Elállási lehetőség – ha mégsem tartanád meg a terméket
Fontos tudni, hogy friss, gyorsan romlandó termékek esetén (pl. paprika, paradicsom, gyümölcsök) az elállás általánosságban nem lehetséges, de bizonyos esetekben – egyedi elbírálás alapján – mégis elfogadjuk a visszavételt, ha azt az átvételtől számított 48 órán belül jelzed.
✉️ Hogyan jelezheted az elállási szándékot?
Ha elállnál a vásárlástól, kérjük, küldd el egyértelmű nyilatkozatodat az alábbi elérhetőségek egyikére:
📬 Postai cím: 6600 Szentes, Szarvasi út 3. B ép.
📧 E-mail: webshop@delkertesz.hu
A nyilatkozatnak az átvételtől számított 48 órán belül meg kell érkeznie hozzánk! A beküldéshez használhatod az ÁSZF-ben található elállási nyilatkozat-mintát is. A postai küldeménynél a feladás dátuma, e-mail esetén a beérkezés dátuma számít.
🔄 Mit kell tenned a termékkel?
Ha elállsz a vásárlástól minőségi okokra hivatkozva a csomag átvételét követően csak a DélKerTÉSZ csapat elbírálását követően lehetséges a visszaküldés. Kérjük, a terméket 3 napon belül juttasd vissza nekünk az ÁSZF 6.3 pontjában leírt módon. A visszaküldés költsége ebben az esetben Téged terhel. Fontos, hogy a termék sértetlen legyen – ha a csomag hiányos, és emiatt értékcsökkenés történt, az levonásra kerülhet a visszatérítésből.
💸 Mi történik ezután?
Ha minden rendben van, 2 napon belül visszatérítjük a teljes összeget, beleértve a szállítási díjat is. A visszafizetés ugyanazzal a móddal történik, amellyel Te is fizettél – kivéve, ha másban egyeztetünk Veled. Ha a futárnál jelezted az elállást az átvételkor, ő visszaviszi a terméket, és ez semmilyen pluszköltséggel nem jár Számodra.
❗ Minőségi probléma? Segítünk!
Minőségi hiba esetén kérjük, 48 órán belül jelezd felénk e-mailben az alábbi információkkal:
- megrendelésszám
- Vásárló neve és elérhetősége
- a csomag neve
- röviden a probléma megfogalmazása
- és egyértelmű fotó(k) a problémáról
Cím: webshop@delkertesz.hu
Minden bejelentést 5 munkanapon belül elbírálunk, és igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldani.
📞 Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!
Ügyfélszolgálatunk készséggel segít:
📱 +36 30 206 7680